Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018 13:39

Πρόγραμμα υποτροφιών Bayer για νέους επιστήμονες: Κάνε αίτηση τώρα!

Πιστή στη δέσμευσή της για την έρευνα και την καινοτομία, η φαρμακευτική εταιρεία Bayer συνεχίζει να στηρίζει του νέους επιστήμονες με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποτροφιών, το οποίο του βοηθά να πραγματοποιήσουν ατομικά προγράμματα σπουδών και έρευνας, σε ινστιτούτα, πανεπιστήμια και ιδρύματα της επιλογής τους στη Γερμανία.

Πρόκειται για ένα διεθνές πρόγραμμα του Ιδρύματος Bayer Science & Education. Οι υποτροφίες χορηγούνται σε φοιτητές και νέους επαγγελματίες (μέχρι και δύο χρόνια μετά την αποφοίτηση τους) που θέλουν να πραγματοποιήσουν ένα επιστημονικό πρότζεκτ στη Γερμανία. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι τις 24 Ιουλίου στην ιστοσελίδα του ιδρύματος.

Το πρόγραμμα υποτροφιών αποτελείται από πέντε υποπρογράμματα που εξειδικεύονται στον τομέα των βιοεπιστημών, την ιατρική, τη δημόσια υγεία, τις γεωργικές επιστήμες, τους καθηγητές βιολογίας & χημείας και προσφέρουν εξατομικευμένη οικονομική υποστήριξη:

• Πρόγραμμα Otto Bayer: βιοεπιστήμες
  • Πρόγραμμα Carl Duisberg: ιατρική
  • Πρόγραμμα Jeff Schell: γεωργικές επιστήμες
  • Πρόγραμμα Kurt Hansen: καθηγητές βιολογίας & χημείας
  • Πρόγραμμα Hermann Strenger: επαγγελματική εκπαίδευση

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την λήψη χρηματοδότησης: Τα έργα που θα επιλεχθούν θα πρέπει να είναι καινοτόμα και να έχουν διεθνή διάσταση. Όλοι οι αιτούντες θα πρέπει να διαθέτουν ένα υψηλό επίπεδο συνέπειας και αφοσίωσης. Απαραίτητη επίσης είναι η ύπαρξη ενός τεκμηριωμένου ερευνητικού πρότζεκτ ή μελέτης σε κάποιο πανεπιστημιακό ίδρυμα. Επίσης, ο υποψήφιος πρέπει να έχει στη διάθεση του την επιβεβαίωση από τον οργανισμό που θα φιλοξενηθεί.

Οι υποτροφίες της Bayer χορηγούνται για τη μέγιστη διάρκεια διάρκειας ενός έτους και τα επιστημονικά πρότζεκτ δεν πρέπει να αρχίζουν πριν από τον Σεπτέμβριο του 2018.

Μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτησή σας εδώ:

Ανθή Αγγελοπούλου

Παρακαλώ εισάγεται το όνομα χρήστη και τον κωδικό που σας έχουν δοθεί. Προσοχή! Η σύνδεση σε "κλειδωμένες" ενότητες του portal απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες υγείας και μόνο.